BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 9 augusti 2011

Att fånga helgen

Underbar helg... stockholm bjöd på underbart väder och mitt sällskap på mycket annat underbart....

Jag hann även stjäla en stund på ett fik med vackraste hon... luften vibrerade som alltid och mitt i vårt kyssande (ja, på fiket) kommer en stor tjock präst och dunkar ner sin bibel i vårt bord och bökar sig ner på stolen bredvid... ha ha ha.... jag trodde han skulle predika för oss men han log mest åt vårt hånglande.... ok... udda....

Underbart att bland allt folk få suga in hennes underläpp i min mun, känna henne trycka sina bröst mot mig...
Försvinna iväg i fantasier med henne så nära, för att landa i verkligheten med en duns och inse att folk stirrade...

En helt klart underbar helg på så många sätt... med ett sällskap som fann sängen som plats för sex oerhört uttråkande har det blivit massa roligt ;P
Och jag ser fram emot mer...den helinglasade balkongen lockar inför nästa gång ;) Lite måste man ju bjuda på...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Min finaste Fröken. Jag saknar dina härliga läppar. Jag vill alltid ha dig sådär, såhär. Din // Hon

Fröken sa...

Lets runaway....

Anonym sa...

Kom!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...