BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 13 augusti 2011

It´s supposed to be fun

Man ska ha roligt i sängen med, absolut... och i en så utelämnad situation är det inte svårt att råka ut för dråpliga saker man förhoppningsvis kan skratta åt tillsammans...

På semestern hade jag underbart hett sex i en bäddsoffa som gärna kunnat vara både tystare och behagligare, men det glömdes i stunden...
Varje gång han stötte in i mig trycktes mitt huvud mot soffans gavel....
Efter vår sköna stund försvann han in till duschen och jag skulle göra han sällskap då jag insåg att jag satt fast, ordentligt fast.
Mitt huvud var inte bara inkilat mellan sittdyna och ryggstöd på soffan utan håret hade även fastnat i de rejäla kardborreband som satt där... toppen....
Kämpade en stund med att komma loss men fick till slut se mig besegrad o ropa på hjälp ;)

Efter en stunds lirkande och offrande av hår kom jag loss, he he... och lär passa mig för bäddsoffor i framtiden ;)
Tur det var värt det :P

1 kommentarer:

Anonym sa...

ja soffor är inget att leka i....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...