BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 2 juli 2011

Att ha en fucked-up-dag, eller fucked-up-terapi via msn :P

Fröken . säger gah, vill ha dig här och knulla mig hårt ikväll. binda fast mig och piska mig, få tyst på demonerna i mitt huvud och på mitt eviga ältande om kärlek... ta mig tills båda våra kroppar är totalt utmattade o darrar av ansträngningen
påminna mig om att ingen nånsin kommer älska mig som du.... trycka in en gag djupt i munnen på mig, använda mig som du behagar och låta min kropp få din behandling....

Kaptenen säger Oj då.. 
Fröken . säger ja, jag vill ha dig här
slå mig hårt med piskan, se till att du utnyttjar min kropp på alla sätt bara du kan... tills jag är tom utvändigt och invändigt....tills det enda som gör ont är kroppen, inte hjärtat mer... tills tårarna kommer av smärta på utsidan, inte insidan.

Kaptenen säger Mm.. Skulle nog få dig på andra tankar!
Fröken . säger I´m about to loose my mind.... och du behöver komma hit o set me straight.... binda fast mig och våldta mig ordentligt....få mig att släppa tankarna på att jag kan älskas på riktigt.
Kaptenen säger
Du skulle behöva celibata några veckor... Rensa tankarna
Fröken . säger
Inte! Behöver dig här...
Kaptenen säger
Då skulle jag bakbinda dina händer, stypa dig så du tror att du ska dödas!
Fröken . säger
mmmm jag e för desperat efter att nån ska älska mig, att nån ska tycka att jag duger, tycka om mig.... och det enda stället jag känner mig trygg på, det enda stället jag känner så på är hos dig för där finns inte massa andra känslor inblandade. där kan jag bara vara utan att behöva hoppas på riktig kärlek, och du tar mig för vad jag är... inga förväntningar, förhoppningar, inga spel o gömda meddelanden jag inte fattar.... fy fan....
jaaaa tack. släppa precis i tid för att jag ska hinna dra efter andan 
 
Kaptenen säger Men du, ta ett bad, softa..
Fröken . säger när dessa känslor snurrar i mig funkar inget annat än hårt rått hardcoresex för att få mig att slå i botten o vända igen....
Kaptenen säger  Kärlek är för amatörer ändå så! Bättre älska sig själv... Vore inte alls dumt! Slå dig med bälte över ryggen och rumpan, lämna dig blåslagen och öm, svidande, gråtande
Fröken . säger
det verkar vara den enda kärlek jag förstår ju....
Kaptenen säger
Precis!
Fröken . säger
det enda sätt man kan älska mig på.... när du sen kryper nära och blåser på mig, ser mig i ögonen känner jag att det här är allt jag behöver just nu... någon som inte kräver saker av mitt hjärta, bara av min kropp... någon som inte avvisar mig, bara utnyttjar mig.

1 kommentarer:

K sa...

Strunta i kaptenen, i can help :P he he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...