BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 26 juli 2011

Sommarnatt

Spelar delight and angers med inflames så högt att grannarna förmodligen kvider nere hos sig... men behöver komma i stämning och den låten får mig att må bra då tipset kom från någon som står mig nära...

Ouch, bloggade från mobilen igår i badkaret o det inlägget verkar ha kommit på villovägar ;) hoppsan...
Får väl bara hoppas det inte dyker upp på min privata blogg, he he....

Ikväll är det festival som gäller... underbart... Det må vara vidrigt kaos med öl o fylla o för mkt folk etc. M E N hela stan får också en mentalitet av att allt är ok... he he...
Plötsligt finner man sig alldeles för nära någon i ett öltält, känner blickar bekräfta att det är ok och händer vandra obemärkt i trängseln...

Inatt kommer jag stå framför en scen och svettig följa någons kropp till musiken, bara hänga med...
Minns hur jag en precis sån natt förlorade mig i hennes heta kyssar, bland gapande förvånade miner av våra nära lät vi åtrån ta över för en stund... som sagt, allt går att komma undan med på festival ;P

Strax är skjutsen här och ett sista glas vin hinns med, sista touchen på min inte alls särskilt diskreta klädsel, hey, sommar kräver tok-korta vita små klänningar ;) (oopps, syns mina svarta spetsboxertrosor?)
Och off we go...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Mmm... Det vår minsann väldigt skönt och härligt den natten... Hihi... Din, hon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...