BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 9 juli 2011

Best of the best

Började morgonen med de bästa ;)
Min nya bästa vän, det vibrerande ägget jag fick av han, han med mörka ögon, han som doftar in2u och kysser mig som ingen annan gör... och givetvis han själv på telefon för telefonsex ;)
Kan morgonen börja bättre? Ja ok han hade kunnat varit här eller jag där på västkusten... men i övrigt hade den inte kunnat börja bättre...

Och ja det är min bästa vän gllande klitorisstimulering, slår allt... underbart att ha mot klitoris vid sex, mellan två tjejer, right hon? ;P eller bara för egna lekar.... det är suveränt o klart prisvärt....

Lustjakt.se har ett sånt som jag har... mitt e dock rosa :P off course ;) Klicka på bilden så tar ni er till lustjakts sida...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ellerhur Fröken :)

Det omtalade ägget
/LER/
Vill ha mer mer och mer.
*Hihi*

Men men, snart kanske?
I morgon kommer jag norrut.

//Din Hon

in2u sa...

den var inte så dum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...