BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 10 juli 2011

Eat me


Det är en konst att slicka en tjej.. så är det bara... jag har inte fått träning nog tror jag... he he...
Jag är inget vidare på att ta emot oralsex heller faktiskt.
Det är nånting med att bara ligga o ta emot som e lite stressande för mig ;P
Men så plötsligt träffar man någon som kysser sin väg ner från brösten, över magen, tar tag om rumpan för att lyfta min fitta närmre och kysser min klitoris lika passionerat som om det vore min mun...

Som stönar av njutning själv och får mig att glömma hur utlämnad jag är i hans händer just då...
Nån som tränger in sina fingrar i mig medan han suger in min klitoris mellan sina läppar...
Nån som då och då reser sig och med ett leende kysser mig så jag får smaka....

Så plötsligt träffar man han, han som får mig att glömma allt annat medan han får mig att slappna av och ge mig själv till honom så totalt... som visar mig att han njuter av att jag njuter... han som fyller munnen med is och låter sin kalla tunga möta min bultande fitta...
Plötsligt händer det, visst var det så ;)
Och då måste man ju bara ha mer..... mmmm......

1 kommentarer:

in2u sa...

det är underbart att få njuta av att någon njuter....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...