BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 20 juli 2011

Ge mig kuk

Alltså ok att jag varit sjuk o jobbat mycket... men det är alldeles för längesen jag hade en kuk mellan mina läppar... hon o jag i all ära, det går inte att jämföra, men just en man... kan det vara 3 veckor sen? :-O
Skandal....

Det blir inget sthlm i helgen så det lär dröja ytterligare innan jag får känna ett villigt ollon mot min överläpp, suga o slicka lite innan jag tar in hela i munnen... känna saliven rinna ner över skaftet, känna smaken, känslan, höra njutningen....
Insett att jag är en blowjob-junkie men ingen att utföra det med i min absoluta närhet... snyft.

Snart är jag helt återställd och ska minsann hitta mig nån jag med...
Om inte annat har jag ju ett erbjudande i sthlm med någon jag längtat efter, var det vecka 32?
Lite lacoste på det här så ska väl min längtan stillas ;)


3 kommentarer:

DonJocke sa...

Här finns en stor å hård, sprutvillig kul.

Det bara längtar efter att få glida in mellan läpparna på en sugvillig mun.

Att sedan känna hur kuken åker in å ut å njuta av din tungas behandling.

Om du någon gång får tid över när du är i Stockholm så kommer jag gärna i din mun å över ditt ansikte!

Det är bara å be ! ! !

Kapten_Klänning sa...

Tror snarare att det Don himself som får be snällt, så upptagen som Fröken är. Ställ dig i kön Donkey Kong, och be till högre makter att du nån gång får köra in den i hennes mun! :)
Förövrigt kul att se att du börjar repa dig raring! Hade du inte varit en sån usel kuksugerska så hade jag kanske kommit upp och låtit dig smaka! ;)

Fröken sa...

Ha ha kaptenen... klart jag repar mig ;) vad skulle världen vara utan mig liksom? ;)

Och nej jag e världsbäst, ha ha... next time baby ;) har övat.... he he...

Och Don Jocke, jag e dålig på att be ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...