BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 23 juli 2011

Min för en stund...igen

Partykväll igår... jag o ett ex trodde vi kunde umgås utan konstiga känslor o gnistor... det kunde vi inte men det blev en underbar kväll av flirtande o förförande... love it...
Han sa när jag slog mig ner att det inte får hända något, inte väcka upp de drömmar som sover... vi har alltid dragits till varann oavsett hur många år som hunnit passera... och mycket riktigt dröjde det inte länge innan jag kände det välbekanta pirret i kroppen... ville få smaka, ville få känna, ville få vara nära... igen....

När jag försökte förföra honom med blicken log han snett och sa, du är hopplös, jag är hopplös, fröken får vad fröken vill... jämt...och nog fick jag det... lovely... han är speciell för mig och jag för han och en reunion då och då med han är underbart...

Så helt utan sex blev jag inte den här helgen... great... ;)

1 kommentarer:

in2u sa...

trevligt.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...