BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 21 juli 2011

Nya marker?


Oj oj vilken tokig dag. Det är i norrland det händer tydligen... Ha ha.

Fick minst sagt oväntat besök idag. Med en minst sagt oväntad baktanke...

Och jag har sagt att lammkött inte är min grej. Här pratar vi mycket yngre kille. Men den passionen han utstrålar, den fumliga åtrån, hans tappra försök till självbehärskning...
Nog lockar tanken att få prova... Få se vad han kan ge mig ;)

Han snurrar i mina kvarter för att få en glimt av mig, få vara nära o kanske ska jag ta hans erbjudande... Måste säga att dagen blev intressant.

För att göra soppan ännu lite kryddig så dlk han den mkt äldfe som inte ger sig riktigt upp när jag var i sällskap med den unge... Oj oj svartsjuka kommentarer o jag kunde inte sluta fnissa vid tanken på att det skiljer fyrtio (!!!!!) år mellan dom båda killarna o dom vill ha samma tjej... Komedi när det är som bäst ;)



2 kommentarer:

Everlong sa...

Inget fel med att du attraherar killar i alla åldrar. Inte konstigt alls med den utstrålning du har....

Anonym sa...

Det är här det händer, det syndiga det förbjudna, det underbara som vissa gånger får en att både känna skam å välbehag när man tittar uppåt och inser att den handlingen bokade biljetten neråt när den dagen kommer. Men det är ju så underbart å bli munknullad riktigt å låta han lukta och njuta av min partners använda underkläder och veta att munnen är min partners fitta i hans dröm. Eller att äntligen hittat den söta transan man bjuder hem och som får låna av partnerns kläder och sen knullar man den läckra varelsen länge och grundligt på partnerns sänghalva.eller få hem partnern efter en kväll ute å när hon kryper ner så letar sej handen neråt och möts av ett kön som är nyknullat och sperman rinner ur henne <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...