BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 5 juli 2011

vardagsångest

Sitter på jobbet... en kopp kaffe i ena handen o laptopen framför mig, lite schemapyssel och semsterledigt som ska planeras in, rapporter som ska skrivas och höst som ska planeras (ångest) Lagom seg dag då jag faktiskt har huvudet någon helt annanstans.
Kollegan sitter mitt emot vid annan dator. Inte deeen kollegan, han lär jag inte se igen ;) Som man ställer till det...
Vi roar oss med att se på dåliga youtube-klipp och låtsas som att jobbet inte alls flåsar oss i nacken...
Jag längtar bort lite... ovanligt va? ;)
Drömmer om att förlora mig i armarna på han, du vet vem... låsa in oss på ett hotellrum och bara vara en helg....
Drömmer om att få känna han borra in ansiktet mot min hals och bara andas in mig, låta resten av världen stanna utanför en stund....

Men det är drömmarna det... idag e det måsten o borden på agendan.
Strax tjuter larmet här som säger att jag ska sköta mitt jobb lite, tills dess drar vi ett till klipp och bara är... en kopp till hinner jag väl med också...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...