BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 28 juli 2011

Underbara hetta

Underbara heta dagar... de sista av dom har spenderats på båt... ingen finlandsfärja den här gången utan en motorbåt i en sjö...
Under solen, med hög musik, känna vågorna, farten, kallt vin, räkor och annat smaskigt...
Har tagit det lugnt, kroppen inte helt återställd påminner den mig om ibland men jag jobbar på det...

Idag står ännu en dag på båten på schemat. Färden bär till en liten vik en bra bit bort där vi ska ha picknick och sola och bada... det här vädret, stämningen, atmosfären gör mig dunderkåt mest hela tiden och idag lär inte vara nån skillnad... lite nakenbad kanske?

Vad har ni för er i sommar? Njuter av diverse? Tell me....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh! Fröken ... Jag befinner mig också på en båt, vilket sammanträffande :)

Tyvärr är det på olika delar av detta avlånga land men du ska veta att jag saknar dig och att du alltid finns i mitt hjärta.

Vill gärna ta del av de fina bilderna snart.

Dessutom saknar jag dina kommentarer.

Puss och kram och all kärlek, din Hon!

in2u sa...

nakenbad är en underbar del av sommaren...

Fröken sa...

Åh ja... Alldeles för lite sånt för mig i år...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...