BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 9 juli 2011

Nevermind...

Nej men ok, back to basics.
När jag blev singel sa jag att jag skulle stoppa mitt hjärta bakom lås och bom och bara leka. Bara njuta och ge njutning och ha äventyr som fick mig att må bra...

Men vad fan är det i min karaktär som gör att jag så desperat behöver kärlek emellanåt?
Och hur lätt kan jag bli lurad och lura mig själv?
Jag bygger luftslott och låter hjärtat fladdra iväg alltför lätt.
Men så kommer dagen när jag inser hur jag blundar, hur jag fånigt bara ser förbi verkligheten o fortsätter skulptera mina slott av moln, min egen fantasivärld.

Vissa människor i mitt liv har jag faktiskt träffat via en sida för just äventyr, spännande sexuella möten. Varför tillät jag mig själv våga vara sårbar och öppna upp o låta personen komma närmre?
Nej jag ska hålla mig till det jag är bra på... sex.... njutning... att hänge mig totalt åt just det.... inte gå vilse i fantasier om att jag är mer... om att jag kan vara något annan för någon... för just nu är jag inte det.... punkt.
Jag kan vara så många roller, mamma, syster, vän, psykolog, kollega, hora, älskarinna.... men kärlek e jag fan värdelös på.... ha ha.

Nytt äventyr inbokat och det är med en stor dos mod jag stoppar bort mitt hjärta igen. Min kapten säger att jag inte kan skilja på kärlek och sex och han har rätt. Jag är för trasig inuti, för svältfödd på kärlek...
Men jag försöker ;)
Det är inte helt enkelt nej... inom sex känner jag mig trygg och säker i min roll. Vet vad jag gillar och kräver, vet vad jag kan ge och inte.
Inom kärlek är jag helt fucking lost och blir bara osäker om jag ens närmar mig.
Så när jag får bekräftat att jag inte är flickvänsmaterial, någon man kan älska hejdlöst, hugger det i hjärtat men jag får plocka fram min invanda säkra roll igen. Där känner jag mig trygg och hemma.

Så den här sommaren skulle gå till historien som full av äventyr och njutning.... bring it...
Full fokus på njutning tack....

Och du, min hon ;) kommer du hit? :-O
Call me.... du är precis vad jag behöver just nu, som alltid :P

1 kommentarer:

February Stars sa...

Och varför skulle inte du vara flickvänsmaterial? What a load of BS, excuse my french.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...