BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 18 juli 2011

Sick

Oj vilka dagar det varit...
Som min finaste Vilja skrev så är jag sjuk. Inlagd på sjukhuset sen förra veckan då jag plötsligt blev riktigt sjuk.
Jag har haft världens bästa stöd i form av vänner som torkat min panna, hållt om min darrande kropp och kramat bort tårar o rädsla... för oj vad omkullkastat livet kan bli ibland.

Nu börjar det vända och min kropp är mörbultad men kämpande.... det som inte ska vara där är på väg bort och med starka mediciner återhämtar jag mig... jag har fått råd och riktlinjer inför framtiden och en stor lärdom rikare.

En annan sak som föll bort är han som aldrig vet vad han vill... när jag inte längre kunde vara den han drömde om, sexgudinnan som ger dig vad du drömmer om utan ett ord... som ger dig allt du vill ha i ett svep.... när jag blev sjuk o inte längre den han drömde om då rasade fantasin...
Med lite tid hade jag återhämtat mig o spelat den roll du gett mig perfekt... men din förlust....

Nu ska jag ge mig själv tid för återhämtning, spendera massor av tid i sängläge som ordinerat tills jag är starkare igen.
Tjejerna har lockat med sommardrinkar och festival så jag har något att se fram emot snart.

Stort tack till er som bryr er, till dig som stöttat o saknat mig...
Snart back on track o ska berätta allt om min o viljas heta kväll innan jag blev sjuk, om den heta sköterskan o mina raggningsförsök på ct-röntgen ;)

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...