BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 11 juli 2011

Här och nu

Oh such a perfect day... I´m glad I spent it with you...

Längtar efter en sån där perfekt dag...
Jag är en människa med allt för mycket ansvar på mina axlar och svårt att slappna av på riktigt.
Ibland kommer de d'är perfekta dagarna då jag kan släppa allt annat och bara vara i nuet.
Bara vara jag, bara njuta av sällskapet och känna lugnet...

Hade en sån dag sist jag var i sthlm för äventyr.
En dag då vi bara var... strosade runt o hittade en restaurang med underbar mat. Drack ett glas, pratade, lättsamt och skönt....
Spenderade tid i sängen, soffan, i duschen och bara njöt.... inga måsten, inga problem som flåsade oss i nacken.... underbart. (och han som säger att jag inte kan varva ner, ha ;) )
Hade såna dagar på kryssningen. Bara ta minut för minut som den kom och vara här och nu.... underbart.

Nu är det två jobbveckor kvar, sen semester igen i 10 dagar och jag börjar den med att åka ner till sthlm igen. Ta in på hotell, bara vara, bara njuta och bara leva här och nu....
Ska bli underbart, verkligen bara fokusera på oss där och då, verkligen vara in2u ;)

Tills dess fokuserar jag minsann på jobb ;)
Eller får jag möjligheten att träffa hon ikväll? :-O Vågar jag ens fantisera....

1 kommentarer:

in2u sa...

det ska bli skönt att vara in2u...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...