BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 2 juli 2011

Off?

Landat hemma igen med en stor suck. Nej jag trivs inte längre här. Det kliar o skaver i hela min själ och i jakt på lindring blir allt fel.
Jag bygger upp luftslott och raserar dom, jag jagar efter saker jag inte vill ha bara för att få njuta av segerns sötma, och går sönder av att förlora. Vilse skulle en dyr psykolog säga. Fruktansvärt jävla less på vissa aspekter av mitt liv skulle jag säga helt gratis.

Jag pimplar vin idag, njuter av att vara barnledig och i färd med att förändra mitt liv.
Ska byta meningar med en nära vän och se vad denne anser om mina drastiska planer.
Jag längtar bort.... längtar efter att skilja på sex och kärlek. Längtar efter att få vara stark på egna ben igen.
Jag längtar bort från ex och manipulativa spel, bort från genomskinliga spel o lekar.

Hade jag inte älskat mitt jobb så fruktansvärt hade jag nog dragit redan idag. Ny stad lockar och drar...
Först ett jobb jag kan var alika betydelsefull på, med samma ansvar och som jag älskar lika mycket, och framför allt med samma underbara lön ;)
Men var ska färden bära? Någon stad som är lite bättre än andra i sverige? ;)
Svara inte sthlm för jag klarar omöjligt av det stället mer än korta stunder i små doser....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Va är det med killar du träffar? Jag skulle vara överlycklig över att få lyckas fånga dig, få ha dig för mig själv. Fattar dom inte vilket kap dom gör eller duger dom inte åt dig?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...