BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 8 juli 2011

:)

Oj vilken bubblande känsla i min mage idag... nej inte gaser ;P vågar mig inte ens på att kalla det något för den sista tiden har det varit rörigt så jag e tyst om det o bara njuter av bubblandet o pirrandet o det faktum att det är pga mig själv den här gången, pga av vad jag åstadkommer och inte pga någon annan i hela världen... he he... jag e för jävla bra när jag lägger den sidan till ;)

Ikväll är det jobb som gäller. Har ett 18 timmarspass och räknar med att det kommer bli en del dötid när vi är dubbelbemannade just nu. Den ska jag använda till att bjuda er på fler egentagna bilder och några underbara jag har i min inbox ;)

Jag hade hoppats på fler galet underbara äventyr den här sommaren och jag har ett erbjudande i slutet av juli som lockar massor... dock blev det inte riktigt som jag hoppats med äventyrandet :P
Mitt hjärta är o fladdrar lite på västkusten.... det skickas nog hem snart då objektet i fråga inte är särskilt intresserad av en liten fjäril i hasorna.... det lägger sig och jag kan fokusera på annat igen...

Nej nu ska jag dansa vidare till musiken o fortsätta städa lite innan jobbet.
Hoppas ni har underbara heta sommardagar och jag är gryyyymt avundsjuk på alla er med havet i närheten :( fy för att bo i inlandet sommartid....

1 kommentarer:

Anonym sa...

Raringen! Västkusten, here I come! Wanna come whit me?

Din Hon!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...