BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 11 juli 2011

Hon

Bokat en fotosession ikväll. Vi kör hemma hos mig denna gången ;)
Har köpt vin, rakat benen och annat och tagit ett långt bad... fast jag ska ju förstås stå bakom kameran ;)

Snart kommer min kamera få smeka varje del av hennes kropp, varje kurva, varje liten skugga... utforska hennes leende, hennes mjuka former, hennes glittrande ögon...

Så ikväll spenderar jag kvällen med en viss Vilja, Hon med stort H och drunknar i nostalgi och smattrande blixtar...
Och vi låtsas som att vi inte alls vill smaka på varann, känna varandras hetta, önska att någon annan höll i kameran och vi två framför...vi låtsas som att våra kroppar inte alls skriker hungrigt efter varann, som om mitt hjärta dunkar hårt när jag ser henne så sensuellt kvinnlig genom min kameralins...

Pust.

3 kommentarer:

in2u sa...

kan kanske hålla kameran någom gång...

Anonym sa...

Tack för en fantastisk kväll kära! <3 Längtar redan till nästa gång. //Hon

in2u sa...

och då skulle jag vilja vara fotografen...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...