BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 15 juni 2011

Age is just a number?

Har klurat lite på det här med åldersskillnad.... sex är ju ett av mina favoritämnen (nähäää?) men även att lära känna människor, få komma in på djupet.... tycker det är sjukt intressant att lära känna folk från olika åldersgrupper, samhällsklasser... folk med olika värderingar och normer. Få veta hur de tänker och känner.
Något jag upptäckt är hur spännande och laddat det här med sex mellan åldersgrupper kan vara....

Jag har, i sanningens namn, svårt för yngre killar. Jaa nu är killen på jobbet liiite yngre men det känns knappt ;) (men stör liiiite, he he)
Har alltid tänt på lite äldre killar. Kanske ganska nyligen fått upp ögonen för betydligt äldre killar ;) Betydligt har för mig varit någon som är 10 år äldre eller mer....
Har i o för sig klara "daddy issues". Aldrig haft en manlig förebild och tänder som fan på tanken att vara liten i någons omhändertagande händer... hmm anar jag ett rollspel kanske? ;)

Men för att komma till saken, vad är det i de större åldersskillnaderna som lockar så?
Någon jag känner har haft sex med en kvinna låååångt över hans egen ålder... var det runt 30 års åldersskillnad?
En annan berättade om hur hans oskuld försvann som 16-åring till en kvinna som då var 43.
Att vara den lille kåta killen som attraheras och lockas av den erfarne mogna kvinnan kan jag ändå förstå. Men vad såg hon hos någon som nästan var barn än? :-o

Sen är jag nog extrem på de flesta sätt för jag kan i hemlighet (scccchyyyy, berätta inte för nån) tända på tanken att vara med en äldre kvinna....
En kvinna, 40 + raggade upp mig för en tid sen men hon kändes ändå för ung för det där riktigt förbjudna...
En ännu äldre kvinna satt på tåget för en tid sen och studerade mig noga när jag bättrade på makeupen, målade naglarna....
Jag blev obekväm av hennes stirrande och skrev ett sms till kaptenen o beklagade mig.
Han gav sin syn på det, att hon kanske tände på mig, aldrig haft en kvinna men i smyg drömt i alla år om att få slicka en tjej....he he....
Sen var det kört, då kunde jag inte få den fantasin ur tankarna.... jag såg på henne och log och hon blev generad.
Min hjärna gjorde upp fantasier om hur hon ivrig inför sin första lesbiska upplevelse var alltför fumlig och jag fick lära henne..... helt klart en tändande tanke....

Anyway... åldersskillnader lockar mig.... berätta.... vad är den största skillnad ni haft i en sexuell kontakt. Ung? Äldre?
Vad är det som lockar just er?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Att fantisera om sex har aldrig varit svårt för mig....men att berätta om det. I mitt vuxna liv så har jag haft sex med kvinnor som är tio år upp och tio år ner och då ar jag 40+. Det är det väl ingen som höjer ögonbrynen för det. Men om man säger 25 upp då vad kan hon ge och vad kan jag ge....mmm. Sen om jag säger 25 ner vad säger ni då.....

Fröken sa...

Hmm jag säger intressant ;)
Jag har ju helt klart en fantasi om en mycket äldre man som tar hand om mig ;)
Sen kanske det bara är en fantasi jag aldrig vill uppleva, det har jag aldrig behövt ta ställning till...

Anonym sa...

Jag har en fantasi om en äldre kvinna som tar hand om mig, lär mig allt hon kan i sexväg.

Anonym sa...

Jag vill ta din oskuld. Du är bara femton år, kanske nyss fyllda kanska ska du snart fylla. Du har precis blivit en ung kvinna. Och jag tar dig. Som jag vill. Dina förväntningar var helt annorlunda, men du är inte besviken. Själv skäms jag, jag borde inte ... Men med dig kunde jag inte låta bli.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...