BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 11 juni 2011

Heta dagar

Nu är sommaren här på allvar... nice... riktigt nice...
Även i min stad börjar folk lätta på kläderna, spendera dagar på uteserveringar i solen, bli lättare i sinnet.
Men jag längtar lite till solvarma klippor i en annan stad, till heta stränder och läskande drinkar.
Snart är det dags för semester och den kommer bli oerhört spännande... på flera sätt.

En annan underbar grej med sommar och värme är alla tillfällen och möjligheter till sex utomhus.
Underbart att få ligga på rygg på en sommaräng och känna solen i ansiktet medan man får underbart svettigt sex... lovely...
Tänk att få bli slickad med ryggen mot en solvarm klippa, vetskapen om att kan bli upptäckt... underbart...

Idag ska jag spendera dagen i solen men inte med sådana aktiviteter tyvärr. Idag står jobb på schemat och inte ens med min heta kollega.
Det är alldeles för mycket jobb just nu, vill få gå igenom mina bilder igen och skicka iväg, vill få svara på heta mail jag fått och utbyta fler rader... vill få tid för mig själv och tid för er.... men snart så... snart....

3 kommentarer:

du vet vem sa...

ja det ska bli en spännande semester denna sommaren, jag ska på en lång bilfärd som jag inte vet hur den slutar men det är väl det som är spännande....

Fröken sa...

Mmm i det oväntade och förbjudna ligger spänningen ;)

du vet vem sa...

visst är det så....längntar till min semester

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...