BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

tisdag 7 juni 2011

Sneak a peak ;)

Tänk att det ligger sån förtjusning i att se och höra andra ha sex... förbjuden frukt smakar bäst och att få ta del av någon annans så intima stund känns riktigt förbjudet....

Jag hörde under en lång period mina grannar alltför tydligt genom väggarna och deras sexliv blev en konstant fantasi... så sprang jag på mannen i huset på en nattklubb och berättade hur jag brukade lyssna på dom.... den natten var det hans fru som fick lyssna på oss genom väggarna ;) undrar om hon hörde :P undrar om hon anade att de manliga stönen var hennes man... förmodligen inte....

Hur som helst är det grymt tändande att se andra ha sex.... att se någon tillfredsställa sig själv e också så sexigt...
Jag såg en granne komma ur duschen och i soffan framför tv:n runkade han en stund helt omedveten om att man såg in... underbart sexigt....hade lust att knacka på och fråga om han behövde hjälp :P
Fått se andra ha sex i samband med trekanter och det är såå tändande att få vara alldeles nära, se hur han tar tag i henne och tränger in, se hur hon njuter av hans rörelser.... som min alldeles egna privata porrfilm.... like it....


4 kommentarer:

Linda sa...

blir mer och mer tänd på iden..att fotas...tycker mycket om att se på tycker om att se på när min man smeker sin kungskobra...hade varit väldigt sexigt att få se någon annan sluta sina läppar om den...syns kanske inte på bilden men den är väldigt fyllig...inte för stor bara en reäl kuk som är "min" men det går bra att smaka om någon vill

Anonym sa...

Det är också oerhört tändande att smyga in på en toalett när tjejens man väntar i baren ovetandes om att hans flickvän, just i den stunden, blir slickad av en annan Hon. Det är tändande att veta att Hon alltid kommer vara den bästa och mest speciella Hon som vandrar på den här jorden. Kärlek, din Hon.

Anonym sa...

Jag älskade när du fotade mig, mig och w, mig i olika kläder, ställningar, som du ville ha mig/oss! Otroligt upphetsande att höra ljudet från kameran och samtidigt veta att du njuter av fulla drag att se mig/oss genom din kameralins!

Linda sa...

ja det hade vrit helt otroligt att få vara med om en sån underbar stund

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...