BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 5 juni 2011

Just can´t get enough

Då satt jag på tåget igen... bort från sthlm för denna gången... Jag brukar ha en hel del blandade känslor efter men denna gång bara varm i kroppen.... haft en perfekt helg på så många sätt.
Först en underbar natt med druvan... lyxigt hotellrum som var mer än vi förväntat oss, stort,ljust, bastu, dusch, soffhörna, underbar upphöjd säng på ett etage i rummet.... lovely... värdigt oss ;)
Fick sällskap en stund med ;) jag ska inte gå in mer på detaljer i det här inlägget, utförligare beskrivningar kommer... Men god mat, gott att dricka, pirrande nyfikenhet, åtrå som äntligen fick komma ut... erotik och het porr :P
Ser redan fram emot mer av oss...man hinner inte allt man vill på så kort tid... långt ifrån...

Blev upphämtad på hotellet av kaptenen... alltid en charm med att vara med nån man kan, nån man känner till. Vi vet att vi har underbart sex och spännande lekar ;)
Gick ut och åt god mat, drack ett glas,shoppade, träffade hon och hennes man för en snabb och hemlig kram ;) om han bara visste hur jag vill ta hans flickvän hårt, he he, nog anar han...
Ovanpå det, hårt sex, kärlek på vårat vis ;)
Ingen älskar mig ju som min kapten :P
Upptäckte hur stört skönt det är med sex med buttpluggen i. Att bli tagen bakifrån med den på plats var riktigt riktigt nice...

Nu sitter jag på tåget hem igen... underbar helg. Ingen bakfylla, inga oönskade känslor, inga draman och kameran full av underbara bilder... m e n som vanligt med en miljon nya upplägg och bilder jag önskar blivit tagna...en sak kan jag lova, ni kommer få se mina bilder här på bloggen framöver :)

Tack för en underbar helg... tack druvan, w, hon och kaptenen ;) It´s always a pleasure visiting your town :P

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du är alltid välkommen tillbaka Sweet!
Puss.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...