BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 20 juni 2011

Idag

Today I dont feel like doing anything...

En galet blöt kväll med tequila, vindunkar och underbara vänner gör att jag fortfarande är lite sliten...
Går i övrigt runt på små rosa moln... life is goood ;) Väntar på posten med ivrigt pirr i magen... roliga beställningar på väg in... he he....

Snart beger jag mig ner till västkusten... bara dagar kvar nu.... spännande.... hade velat få göra ett stopp till när jag ändå är där men det kommer kanske längre fram.
Det blir förhoppningsvis en del resor dit framöver...

Just nu längtar jag galet mycket efter varma sommarkvällar med ett glas rosé, med djupa diskussioner och lätta kyssar, med underbart sex och heta lekar...
Den här sommaren ser lovande ut och nu bara dagar kvar innan jag går på del 1 av semestern..... lycka.

4 kommentarer:

Vilja sa...

Underbara Fröken!

Det stavas k ä r l e k och du finns bland dessa bokstäver. <3

//Kram Hon

Linda sa...

jag se också fram mot denna sommaren...där ma kannke kan få vara med om något spännande

Linda sa...

Gör om gör rätt.....Jag ser också fram imot denna sommaren där man kanske kan få vara med om något nytt och spännande

Hornyand sa...

Vart är du Fröken? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...