BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 3 juni 2011

Away...

Arbetsveckan är över... helgen bjuder på äventyr... ska till sthlm och landa hos min druva en stund...
Arbetsveckan ja... är det verkligen ok att fantisera om en arbetskollega? Om att hans händer ska smeka min kropp istället för att utföra det jobb vi gör tillsammans... han har utan tvekan de sexigaste händer och armar jag nånsin sett... galet...
Och hur jag vill att de där händerna ska täcka mina bröst, försvinna i mitt hår, dra sina fingrar över mina läppar.... hur jag vill att dom händerna inte bara ska assistera mig på jobbet utan vandra över min kropp...

Ehhhrmm.... fast han är ingen man fantiserar om. Han är lyckligt upptagen och framför allt min kollega. Att trassla in sig där när vi jobbar så tätt vore inte bra...

Hur som helst bjuder alltså helgen på resa igen... det pirrar i magen och jag är upprymd och förväntansfull... inga galna känslor inblandade den här gången, bara åtrå, spänning, lust och nyfikenhet... MIN tjej, och annat spännande... he he....
Laptopen e alltid med så hinner jag håller jag er uppdaterade....

2 kommentarer:

Vilja sa...

:-)

du vet vem sa...

men spännande just då i allafall har ju provat som du vet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...