BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 6 juni 2011

men seriöst då...

Efter att ha varit en flitig användare på victoriamilan.se en längre tid nu har jag verkligen hittat personligheter jag INTE klarar av o tvärtom....
OM båda parter är ute efter ett rent sexuellt förhållande finns det väl massa saker man gör och inte gör...
För det första, ljug INTE om din sits, vi är ute efter sex (uppenbarligen då vi träffades via vm, ha ha) och jag struntar i om din fru är jättegravid, ni är lyckligt nygifta eller på väg att separera, egentligen spelar det ingen roll för min del då vi bara är ute efter sexuella äventyr tillsammans...
Men jag avskyr lögner och spel, manipulationer och mindfucking....

Säg INTE efter första mötet att du verkligen tycker om mig på riktigt, kan tänka dig att vara mer än sexuell kontakt med mig... för det första är jag en så pass komplex människa att det tar länge länge för dig att förstå vem jag är fullt ut.
För det andra är jag ute efter en rent sexuell relation, träffar jag dock drömprinsen eller prinsessan så må så hända men jag letar inte efter det så blanda inte in känslor förrän det är absolut oundvikligt...
Oftast blir man förälskad i situationen, i den underbara stund vi nyss haft eller i den pirriga relation vi har vid sidan av, hur det hemliga får dig att känna, INTE i varann som personer....

Sen kan jag bjuda på mig själv sexuellt... i sängen, via olika medier, kan prata öppet om sex hur som helst med vem som helst.... m e n mina känslor är hårt inlåsta bakom lås och bom, låt det vara så tills jag gör annat...
Det handlar i n t e om en ömklig människa som bara behöver hjälp att öppna upp :P det handlar om en stark kvinna som valt att stänga vissa dörrar och enjoy sex och det mina äventyr kan ge mig.
Allt annat är undanlagt för andra tillfällen...

Haft en underbar helg på alla sätt men det är trist att komma hem till gnäll via msn. Folk som anser sig mindre värd mig för att jag njutit maximalt av andra.... folk som anser sig bortglömda för att jag haft ett av äventyren jag drömmer om...

Hey, face the facts här då... många av oss har träffats via vm, en sida som handlar om att ljuga o bedra.... behöver jag säga mer?
Jag blir så trött på er som överanalyserar och grubblar....

Det går inte att fånga mig och stoppa mig i en glasburk.... ok?

1 kommentarer:

Kapten_Klänning sa...

Jadu Smulan... Du är då verkligen komplex! Tur man har en universalnyckel som kan öppna alla dina lås!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...