BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 15 juni 2011

En sexfantasi jag INTE vill uppleva

Hmm en fantasi jag ibland snuddar vid är att bli ordentligt fastbunden i sängen... armar o ben, gagball i munnen, redo att utnyttjas på alla de sätt som går...
Hur en man, eller flera, tar mig, sprutar över mig.... hmm ja jag ska inte ens berätta mer ingående.... he he....

Anyway är detta en fantasi jag verkligen bara snuddar vid ibland och vet att jag aldrig skulle vilja göra verklighet av då den förlorade kontrollen skrämmer mig alltför mycket...
Men då och då korsar den mina tankar och får mig tänd....

Likaså tanken på att med ögonbindel sitta fast och bli tagen. Känna hur felra händer vandrar över min kropp men inte veta vem eller vilka....

5 kommentarer:

Kapten_Klänning sa...

Vilken otur, den där fantasien är snart verklighet... Min vilja är din lag baby.. Så förr eller senare ligger du där härligt bunden och helt i mitt våld! För du vill väl inte bli utbytt? :p

fröken sa...

Här ska inte bytas ut nån nej ;) He he ja förr eller senare lär det hända ja.... men med tillit kommer väl modet att vilja ;)

gillarkillar sa...

man kanske skulle binda dig och låta dig ha ögonbindel kapten...där du inte vet vad du kommer att få

Kapten_Klänning sa...

Ja, det kanske man skulle kunna. Jag är nämligen inte omöjlig på nånting! Så varsågod att försöka!

fröken sa...

he he men shit vilket erbjudande kaptenen ;) Får jag titta på ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...