BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 23 juni 2011

Here I am

Ahhh.... sommar och sol och drinkar och korta kjolar och längtan efter annat än styrka och stolthet.... vill få vara i någons armar.... vill få förlora mig i någons läppar, mot någons kropp.... krossas som vågor mot klippor....

M E N har upptäckt att jag fan har en gigantisk psykisk spärr som inte vill släppa.... grrrrrr.....
Vad är det för fel på mig som inte kan släppa folk närmre... som inte kan säga ja tack... eller ok, gör så.... när nogon vill stanna över natten....vakna tillsammans..... som inte kan säga, yes lets do it, ja vi kär på det, när någon har en idé om oss som borde utforskas.....
Vad är det med mig? VARFÖR är jag så jävla stört rädd för minsta lilla känsla av tillit, gillande, kärlek, omhändertagande.... varför trivs jag bäst bland dom som inte tycker om mig på det sättet, bland dom som helst bara sätter på och springer vidare, bland dom som inte vill, inte borde, inte ska....

Suck.... jag är så jävla streetsmart och sååå erfaren och har alltid råd åt andra.... så varför inte ta ett eråd av mig själv och inse att sex och känslor kan mixas och INTE betyder undergång eller sårade känslor.... att man kan tillåta sig att känna nånting utan att fala hejdlöst o bli sårad o underlägsen....

PUNKT.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...