BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 3 juni 2011

I love the smell of it...

På väg igen... tåget har precis stannat i Gävle. Har hört att gävlepojkar är vad man ska satsa på så kanske borde jag hoppa av här ;)
Nu var det ju varken pojkar eller gävle som var mitt mål denna helg...

Här i gävle klev en kille precis på med samma parfym som ett av mina ex. Usch vad dofter är starka minnesmärken.
En doft kan få en tillbaka till ett ögonblick, en känsla, en person eller en tidsperiod i livet...
Jag är riktigt svag för killparfymer och rätt parfym gör mig helt knäsvag... även här är jag kräsen... det räcker inte med att duscha sig i jeanpaul gaultiers le male och tro att man har halva inne....

Just den här parfymen som mannen på tåget bär, armani code luktar underbart gott, eller ja den gjorde... tills mitt ex använde den frekvent under en period jag vill förtränga... därför får den mig idag att må fruktansvärt illa och jag sitter här och känner mig lite yr... blä....

Parfymer är viktigt... viktigare än kläder... he he... om en kille eller tjej luktar riktigt perfekt gott glömmer man det aldrig...
Likaså funkar det åt andra hållet, fel parfym är totalt avtändande... det finns några jag bara inte klarar av...

Jag får ofta höra att jag har så speciell doft. Jag tänker inte avslöja vad jag har för parfym :P
Men den är tung, exotisk och dyr, he he...
Någon jag träffat några ggr säger att han alltid måste vädra ur bilen så inte frun ska känna och att han blir helt knäsvag av min doft... och jaaa.... den är underbar...

Berätta... vad använder ni för parfym? hur viktigt tycker ni det är?

2 kommentarer:

Vilja sa...

Aqua Di Gio - raring. Alltid killparfym... din, hon.

du vet vem sa...

CK IN2U och nu på sommaren ibland så använder jag CK one Summer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...