BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 18 juni 2011

In my hands

Precis hemkommen från jobbet. Trött så det snurrar i huvudet...
Längtar till veckan... till posten... he he... har stor beställning på väg innehållandes min efterlängtade korsett, hand o fotbojor, gagball, ögonbindel, piskor, latexlakan, massageoljeljus och lite annat smått o gott ;)
Time for some real dominating :P Och nej det är inte kaptenen som ska få sin vilja igenom, he he.... i denna lek är jag den dominanta ;)

För övrigt spenderade jag 400 på en vibrerande glasstav häromdagen. mannen i sexbutiken var överdrivet på om hur bra den var. Sen när vet män sånt och varför trodde jag honom? Värdelös.... suck...
Jag tänker inte ens försöka mig på att använda den där nere.... ha ha.... får väl ge den vidare till nån mer känslig än mig ;)

Ännu mer för övrigt tycker jag mitt sovrum fortfarande luktar lacoste. Det får det gärna göra men då ska det vara för att han med parfymen spenderat natten där ;)
Fantasier, fantasier...

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...