BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 13 juni 2011

Utmaning - en sexfantasi du vill uppleva

En sexfantasi jag faktiskt vill uppleva är väl att få se två kvinnor ha sex med varann.... jag må verka erfaren etc men har aldrig fått ser på ordentligt när två andra tjejer varit med varann....

Drömmer om att få se på, helst bakom min kameralins.... se hennes tunga mot hennes klitoris.... se hennes fingrar tränga in i henne.... få henne att svanka, resa sig i brygga..... se henne suga på hennes klitoris med en hand under hannes rumpa, få henne att resa sig mot henne fär att få in sin fitta längre mot hennes mun....

Få se henne suga på hennes bröstvårtor när jag bestämmer mig för att jag tittat klart, närmar mig hennes fitta och suger in hennes klitoris i  min mun....
Får vara en del av hur hon kommer i en mindblowing orgasm........ underbart.....


1 kommentarer:

Vilja sa...

<3 Underbart. . .
//Hon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...