BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 18 juni 2011

En trekant i min fantasi

Med en rätt nylig trekant i minnet är det klart det är den som snurrar mest i mina fantasier ;)
Då är det svårt att få tankarna att tänka på annat än...

Hur hon, mörk, erotisk, sensuell klär av mig med blicken.... hur han står sexigt lutad mot dörrposten och begrundar vår lek...
Hur hon smeker mina bröst, kysser mig försiktigt, pressar sin kropp mot min.... hur jag låter händerna ta tag om hennes underbara rumpa och dra henne riktigt nära...
Hur hans blick följer våra händer, fastnar på våra alltmer giriga kyssande läppar....
På hur mina händer letar sig ner mellan hennes ben, känner hur våt hon är... på hur min hand nuddar vid hans som smeker hennes rumpa....

På hur hans händer letar sig upp över hennes kropp, kupar hennes bröst, fortsätter över till mina, på hur han ställer sig tätt bakom henne, lutar sig över och kysser mig med henne emellan oss....

Det är svårt att ens fantisera om något annat... se annat än bilderna från den natten fara förbi, hur han tar mig bakifrån medan jag slickar henne... på hur hon suger han medan jag slickar hans pung, på hur han tar henne bakifrån medan vi kysser varann....

Så just nu är den enda trekant i min fantasi den jag nyligen haft och hur den borde göras om och utvecklas ;)

3 kommentarer:

Vilja sa...

;) härliga människa! Jag minns en natt för ett par år sedan... / HON

du vet vem sa...

Mm hade varit underbart att få vara med att utveckla en sådan fantasi

druvan sa...

Precis, göras om och utvecklas.... Jag längtar tillbaka, efter bilderna - få återuppleva!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...