BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 15 juni 2011

Befrukta mig :P

Oj oj... sa jag att kåtheten var långt borta just nu? Ha ha.... den kom tillbaka med rungande kraft.... lagom till ägglossning den här månaden som alla andra.
Vad finurligt det där är av kroppen... att då man e som mest fertil är man som mest kåt, för att underlätta fortplantningen liksom.... fantastiskt.... att man går runt med en sprängande explosiv knulla mig-känsla konstant under ägglossningens mest fertila dagar.
Intressant... och bra att det endast är en dildo eller två som får komma in där just nu....

Försökte mig på en fontänorgasm idag.... hmmm fattar tekniken men får fan inte till det.... kanske svårt på sig själv?
Jag vet ju nån som säger sig kunna få till det.... måste erkänna att jag i efterhand känner mig lite putt över att vi glömde bort det sist vi sågs ;) Show me girl.... jag vill också....

I alla fall har det blivit måååånga orgasmer idag.... underbart.... nu njuter jag av ett glas vin och lite choklad. Har huset för mig själv och då är tv:n aldrig nånsin på.... bara musik.... njutigt ;)

3 kommentarer:

du vet vem sa...

om du har lust så skulle jag gärna försöka mig på att hjälpa dig

Fröken sa...

Ja tack ;)

du vet vem sa...

Då ska jag allt jag kan.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...