BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 23 juni 2011

Fick ett mail...

Fick ett mail av han som kallar sig Joe, av hans om fantiserar om mig, grymt tändande.... och låter er givetvis läsa ;)
Tack Joe...




Jag försökte kontakta dig för en träff, bara något informellt inget särskillt, en kopp te eller så. Eftersom att du var här på besök och vi hade hörts av från och till så tänkte jag att vi kunde iaf ses IRL och inte bara bakom varsit tangentbord. Jag fick aldrig tag på dig trots mina små försök vilket gjorde mig ganska frustrerad, men förtod att du hade annat att göra en att tillfredställa mig.

Jag vet hur du ser ut men du har inte en aning om vem jag är, och med den vetskapen gav jag mig ut på stan när jag trodde att du skulle vara här. Jag gick bara runt och strosade, hoppades att jag skulle se ditt långa mörka hår med din härliga kropp… jag förstod att detta skulle vara omöjligt men hoppades ändå lite. Efter en lång dag och många mil under fötterna började jag besviket bege mig hemåt, med lite slokande axlar och hängande huvud tittade jag ner i marken.

Jag ska precis sätta mig i bilen för att åka hem när jag ser en siluett någon med stora bröst som gör att jag tittar efter lite mer noga. Jag ser ett par ganska tighta jeans och en V-ringad tunn tröja. Du går förbi mig utan att märka hur jag stirrar på dig bakom mina solglasögon. Dina bröstvårtor syns tydligt under den tunna tröjan eftersom det är kalla vindar i luften idag.

Jag biter mig i läppen istället för att skrika ditt namn, tänk om det inte är du? Jag följer efter och ser att du går in i en klädbutik… dock är det bara för tjejer. Jag följer med direkt, tänker att man kan tro att jag ska köpa något till min tjej. Ser att du går runt och plockar lite i kläder, du plockar upp en liten kort kjol och håller den mot din midja, den passar nog… du plockar till dig ett par nätstrumpbyxor eller är det stayups, jag kan inte se från mitt avstånd. Du tar dina saker och går mot provhyttarna.

Jag funderar på vad jag ska göra, min puls har gått upp och jag känner att jag står och flämtar med öppen mun. Mina händer börjar svettas och jag känner hur jag blir torr i munnen. Helt plötsligt hör jag en röst som frågar om jag behöver någon hjälp. Jag vänder mig förvånat om och ser en smal liten tjej med blonderat hår uppsatt i en tight tofs, hon har en klänning på sig och en namnskylt där det står Josefin. Jag mumlar fram att jag inte behöver någon hjälp utan att jag bara tittar. Hon ler mot mig och frågar vem jag ska handla till, och jag svarar att jag kanske ska köpa något fint till henne. (vad sa jag där egentligen? Varför ljuger jag inte så som jag tänkte?) Hon ler mot mig och skrattar lite, hon blinkar till med ena ögat och säger att hon har allt hon behöver vad gäller kläder.

Jag ler tillbaka och säger synd, hade gärna velat ge dig något. Hon svarar direkt att det kan jag göra på andra sätt, samtidigt som hon går iväg. Jag följer inte efter, är inte intresserad av nån liten flicka, jag har mitt sikte inställt på någon annan. Jag går nu målmedvetet iväg och känner inte hur Josefins blick följer mig när jag går bort till provrummen. Jag såg vart du klev in och jag knackar på dörren och frågar fröken, är du där?

Först är det helt tyst och sedan hör jag dig svara… Ja jag är här. Jag öppnar dörren och ser dig förvånat stå iklädd din korta kjol och drar precis upp din andra stayup. Jag kan se dina vita spetstrosor i spegeln när du står med ena benet uppe på en pall. Jag ler mot dig och kliver rätt in och stänger dörren.

Du vet vem jag är säger jag och tar tag i ditt bröst och trycker upp dig mot väggen… mina läppar möter dina samtidigt som jag masserar ditt bröst och känner din allt mer hårdnande bröstvårta. Min andra hand låter jag glida in under din kjol och känner värmen av din mjuka kropp. Du flämtar till, du försöker först putta bort mig innan du bara släpper loss och kysser mig tillbaka. Du är snabbt med på noterna och stoppar ner din hand innanför mina jeans. Dina kalla fingrar möter min hårda kuk och jag låter direkt mina läppar kyssa din hals. Mina fingrar har nu letat sig förbi dina trosor och glider snabbt in i dig. Du stönar försiktigt när du blir penetrerad, precis i det ögonblicket hör jag hur dörren öppnas. Jag vänder mig generat om fortfarande med mina fingrar kvar i dig och ser Josefin.

Hon kliver rätt in i rummet som är ganska stort och ler mot oss… får jag vara med frågar hon. Du ler och säger självklart. Hon sätter sig direkt på pallen och börjar knäppa upp mina byxor, vi kysser varandra fortfarande och mina fingrar glider lättare in och ut ur ditt nu våta sköte. Min kuk sväljs nästan helt av expediten på stolen, hon kvävs nästan så långt hon har stoppat ner den. Vi tittar du och jag på hur hon målmedvetet jobbar med mig, hon låter nu sin ena hand glida upp mellan dina skinkor och jag känner innuti dig att hon fyllt upp ditt andra hål. Du stönar nu till ordentligt och börjar smeka min rygg och rumpa, ditt finger letar sig in hos mig och jag känner en tillfredställelse som jag aldrig kännt förut.

Jag ställer josefin upp och vänder henne om, hon har inga trosor på sig under klänningen och särar villigt på skinkorna. Jag låter min hårda kuk glida in i hennes våta och extremt trånga fitta, du sätter dig på pallen och tittar på hur min kuk glider in och ut ur hennes sköte. Du tar din tunga ibland och slickar på hennes tuttar och låter dina fingrar smeka hennes klitoris tills hon kommer. Hon ler mot oss och tackar så mkt men nu måste hon gå tillbaka. Hon försvinner lika snabbt som hon kom. Jag tar min nu nerdränkta kuk och stoppar in den i din mun, du suger villigt av den och jag ser hur hennes safter hamnar på dina läppar.

Jag ber dig ställa dig upp, jag låter dina bröst och hals vila mot väggen medan även du tar dina händer och särar på dina skinkor. Denna gång väljer jag det lilla hålet, du kvider till i början när jag tränger in i dig. Vi börjar rytmiskt röra oss och jag kommer djupare och djupare in, du börjar smeka dina bröst och jag låter min ena hand glida in mellan dina ben och smeka din våta klitoris och min andra hand sätter jag kring din hals och markerar mot dig när du låter för mkt.

Vi rör oss fram och tillbaka snabbare och snabbare, jag är nu helt i dig och din mus är plaskvåt, du flämtar högre och högre och min hand trycker mot din hals, men det gör att du bara låter än mer. Du trycker tillbaka din rumpa ordentligt mot mig så att jag är fullt inne och jag känner hur din kropp börjar krampa, du kommer och jag känner hur min hand blir plaskvåt och jag hör hur något rinner ur dig… jag känner att din anal som var trång innan blir än trängre och börjar pulsera mot min hårda kuk, detta blir för mycket för mig och jag får en orgasm som varar i minst tre min… jag sprutar och sprutar och känner hur sperma rinner ner längs min pung och ben. Jag hänger nu på dig trött efter min orgasm och du håller tag i ett par klädhängare för att hålla upp oss båda.

Jag tar ett djupt andetag och drar ut min nu halvhårda kuk ur dig, jag ser att din stjärt är uttänjd och det rinner sperma ur ditt hål ner mot din mus som fortfarande droppar av din saft. Jag tar på mig byxorna som har lite våta fläckar på sig här och där kysser dig på halsen och säger att det här var det bästa jag varit med om…och att jag hoppas vi kan göra det igen. Du mumlar bara tillbaka och sjunker ner på pallen. Du sitter med benen brett isär och visar ditt våta sköte, din blick är dimmig och du verkar fortfarande vara inne i något rus. Jag låter dig vara och går ut ur provrummet.

Jag ser josefin utanför som ler mot mig och viskar i mitt öra, tack det behövde jag. Jag ler mot henne och går där ifrån. Hon var inte det bästa idag, det var du.

3 kommentarer:

Linda sa...

Jag jobbar i en affär som är för män och visst har jag tänkt många gånger när jag ser dessa sexiga män som provar och frågar om det sitter snyggt.....ta mig här och ta mig nu....de skulle bara veta.

Fröken sa...

Mmmm... det vore inte helt fel nej... jag jobbade ett tag i klädesaffär och fantiserade ofta om såväl kvinnor som män med mig inne i provhytterna ;)

Linda sa...

jag och min goa kollega pratar en del om det när vi druckit lite vin, om hur vi förför en man i provhytten....för henne lite kul prat för mig något helt annat....hon är så sexig! hon skulle bara veta....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...