BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 13 juni 2011

Väntan....

Vi har sen länge hetsat upp varann via mail, via sms, via webcam o telefon.... vi har längtat och väntat.... vi har åtrått och hoppats....
Galna av spänning och åtrå har vi till slut hamnat på en resa tillsammans och det är knappast någon hemlighet för varann att det blixtrar om oss redan när jag kliver av planet.... vill ha dig redan i taxin, vill ha dig vid incheckningen... vill ha dig varenda steg ombord på båten som ska ta oss på äventyr...
Är det bara jag som kämpar med andetagen ombord på båten, som räknar stegn till vår hytt? Som känner hur våt jag är i hissen på väg till vårt våningsplan.

Vi kommer in på vår hytt och ser oss snabbt omkring... jag landar på rygg i min säng, sträcker ut och ger dig en snabb blick... du är snabb ner över mig och jag vill inte ha något förspel, vill inte vänta mer, vill känna dig i mig... nu, nyss....

Älskar det desperata sexet, knullandet, som kommer feter alltför lång väntan... din kuk som stöter hårt i mig, din ögonkontakt, din blick när du tar mig....väntan är över....
Det snabba intensiva desperata knullandet efter veckor av upphetsande förspel via olika medier.... love it....

Med din första sats i mig kan vi fokusera på att umgås ;)
När den sen rinner ner för mina ben och tvingar mig att byta trosor redan innan middagen inser jag vilken härlig helg vi har framför oss....

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...