BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 13 juni 2011

Mmmm....

Regnet öser ner och jag blir trött, trött i hela kroppen o sinnet.
Sängen står obäddad och lockar mig att komma tillbaka och krypa ner... varför inte? En liten stund :P
Önskar jag hade lite sällskap dock... ska inte klaga egentligen, exet har sovit över inatt men jag vill ha annat sällskap.

Hur som helst.
Shoppingtur häromdagen och inne på en parfymbutik handlade jag lite smink o annat. Butiksbiträde sa hurtigt, jag skickar med två parfymprover med, en för han o en för dig.
På vägen hem tog jag upp dessa ur påsen o tror ni inte hon skickat med en liten flaska lacoste.... den parfymen förföljer mig, påminner mig. Ha ha....

Jag hade massor att berätta men var visst för trött. Kryper ner en stund o återkommer....

Önskar mig by the way MER bilder av er som läser via mail ;) Våga, dom hamnar bara på bloggen om ni vill det, annars behåller jag dom för mig själv så klart.

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...