BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 13 juni 2011

Wonder if she knows

Pratade med min kapten idag... kändes som forever sen vi hördes men insåg att vi pratar eller hörs via sms/msn varje dag... det är bra. Han tillför vettigt och rakt i mitt annars rätt brokiga liv...
Hur som helst pratade vi om min bloggsvacka lite... jag är inte lika hysteriskt akut kåt som jag brukar och därför blir bloggen lite lidande... folk brukar prata om att kåtheten/sexlusten går i vågor men jag har aldrig upplevt det. Nu inser jag att det jag går igenom just nu är en av mina perioder med mindre sexlust... fortfarande långt ifrån vad många andra skulle kalla torka i sexlust, he he... men för mig innebär det att jag INTE konstant blandar in sex i alla tankar.
Att kollegan på jobbet kan stryka mig på armen utan att jag direkt tänker sexuellt.
Att jag kan trängas på bussen utan att föreställa mig närmsta kropp mot min naken....
Det innebär att jag kan gå en hel dag utan att ta mig för halsen och önska att någons starka händer höll hårt om min hals medan han tränger in i mig...

Min jobbflirt kom förbi idag, ville ha en kyss innan han åker på semester... illavarslande men underbart... han är underbar.... m e n lammkött och det har aldrig varit min grej :P
Ändå får han mig att längta efter en hel dag i sängen tillsammans.
Ni vet en sån där heeeeel dag när man bara går upp för att hämta mat eller dricka.... sex i alla positioner, ställningar, sätt.... hårt, löst, snabbt, långsamt....

Anyway...
Längtar efter min druva, efter kaptenen, efter hon..... men inser att just nu vill jag mest vara för mig själv och då är jag inget roligt sällskap, snart är jag tillbaka i er värld :P

0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...