BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

fredag 13 maj 2011

Att älska

Redan när han kommer in i rummet blir mina andetag tyngre, jag drar efter andan i ett försök att syresätta mig bättre och behålla lugnet...
Hans parfym sveper förbi och får mitt hjärta att sticka till, samma parfym som jag vant mig vid att få duscha bort efter våra möten... samma parfym som fått min mage att pirra flera gånger förut.

Jag ger han en kall öl och han slår sig ner i soffan. Han ser trött ut och jag vill fråga men vill inte höra något om hans liv, hans vardag... han säger att han saknat mig och det räcker för mig.
Jag ler lite kyligt och säger att jag saknat han med. Inuti dunkar hjärtat hårt av vetskapen att han tänkt på mig, att han behöver mig...
Han drar mig nära och andas in doften av mitt hår, lägger sina starka armar omkring mig och jag slappnar genast av... nu är han min för natten...

Han avslutar ölen och dra med mig mot sängen... lägger ner mig mot lakanen och ser mig i ögonen... ser på mig så djupt att jag glömmer andas...
Han lägger sig ner över mig och mumlar mot mitt hår, du är så vacker...kysser min hals, låter handen vandra ner för nyckelbenet, försiktigt smeka mitt bröst, dra ner mitt linne...hans hand mot min hud känns som lätta vibrationer, hela jag väntar på mer av honom...
Han ser på mig igen och kysser mig med en sån hetta och passion att det suger till i min mage...

Försiktigt och långsamt smeker han av mig mina kläder, låter bara spetstrosorna vara kvar... kysser hela min kropp med noggrannhet och precision... ser på mig med hungrig blick men låter varje rörelse ta tid, smeker mig tillräckligt långsamt för att jag ska vrida mig under hans händer, känna hur min kropp ivrigt vill ha mer, ha svårt med andetagen, känner hur jag vill omslutas av hans famn och försvinna in i varann...

Jag smeker hans muskulösa kropp, tar av plagg efter plagg och kysser all hud som blottas, bit för bit... Hans hud under mina läppar är perfektion och han lägger sig på rygg och sträcker ut sig...
Jag ser på han och kan inte hjälpa att känna en våg av ömhet genom kroppen... den här vackra människan som bara skulle bli ett äventyr... hans mörka ögon som ser rakt in i mig får mig att vilja krypa in i hans famn och stanna där för alltid...

Jag lägger mig ner bredvid honom och känner hans varma kropp mot min... han tar tag om min nacke, håller sina stora händer om mitt bakhuvud, trasslar in dom i håret och kysser mig djupt.
Jag pressar min kropp mot honom...känner hans hårda kuk mot mig...

Han vänder mig om med ryggen mot honom... drar ner mina trosor och smeker min rumpa... jag pressar den ivrigt mot honom men han tar tid på sig...
Kysser min nacke, andas in doften av mitt hår... smeker mina bröst och jag älskar varenda beröring... hans händer sänder stötar genom min kropp, jag darrar av åtrån efter att känna mer av honom, få smälta ihop...
Han låter sina läppar vandra ner för min rygg, kysser varje kota, smeker min rumpa och låter kyssarna fortsätta fram över höftbenet, kysser mig i ljumsken, vänder mig på rygg och fortsätter upp över magen...

Låter sina läppar omsluta mina bröstvårtor... jag smeker honom över ryggen och när hans läppar når min hals särar jag på benen och han lägger sig tungt ner över mig...
Låter sitt ollon smeka mina blygdläppar... tränger försiktigt in i mig, millimeter för millimeter, ser mig djupt i ögonen och jag håller om hans skuldror och känner mitt hjärta slå hårt mot hans bröst...
När han trängt in hela vägen i mig stannar han upp och kysser mig, ser på mig och hela mitt väsen vill tala om hur mycket jag älskar honom, hur mycket min kropp suktar efter honom varje sekund vi inte är tillsammans...
Hans blick säger att han tänker samma sak...men inga ord behövs yttras...

Försiktigt lyfter han höfterna igen och stödjer sig på ena armen för att kunna se mig ordentligt medan han tränger in och ut ur mig långsamt och stönar försiktigt...
Jag vågar knappt andas i rädsla för att bryta ögonblicket och känslan ligger tung i luften...
Han rör sig sakta men målmedvetet i mig... andas tungt mot min hals...
Hans höfter rör sig allt snabbare mot mig och han låter kuken tränga in hårdare för en stund... ser på mig med frågande blick och jag nickar och pressar mina läppar mot hans...
Han kysser mig intensivt medan hans kuk pulserar i mig, känner hur hans sats fyller mig, han stönar med sina läppar mot mina, darrar i mina armar...

Han lägger sig ner mot min kropp, stannar kvar i mig och bara njuter... jag håller hårt kring honom och önskar att stunden aldrig tar slut...
Han kysser mig och glider försiktigt ur mig för att lägga sig bredvid och ta mig i sina armar...
Jag kryper nära hans bröst och lyssnar på hans hjärta som försöker återfå sin normala rytm...
Han brukar inte sova över, bråttom hem till sitt så jag passar på att supa in stunden, känslan, intrycken...
Hans andhämtning blir allt tyngre och jag känner hur han slappnar av...
Jag stryker honom över armen och ser frågande på honom...ska han inte gå?
Han bara ler och säger att han stannar om han får... jag svarar honom inte, bara kryper närmre och slappnar av i hans armar, känner hur mitt hjärta svämmar över, här vill jag stanna för alltid, i hans armar, med han i min kropp...
Precis när jag känner att sömnen tar över stryker han mig över håret och viskar;
-Jag älskar dig...


3 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på dig, kan inte låta bli älskade!

Kapten_Klänning sa...

Vafan.. Vilket trams! Du borde få dig ett rejält knull så du kan samla dina tankar raring.. Det är väl inte Vecko Revyn du skriver för? ;)

du vet vem sa...

Jag tycker det är underbart att läsa....och en underbar tanke....om en underbar stund där man känner att man älskar någon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...