BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 8 maj 2011

Back on track

Men usch vilken deppig dag igår... det släppte framåt kvällen med hjälp av rätt människor... jag fick annat att tänka på och en virtuell käftsmäll :P
Jag behöver ju ingen annan för att må bra egentligen... måste bara acceptera att det kommer dåliga dagar och ta mig igenom dom.
Jag försöker vara så jävla framåt o uppåt jämt att när orken tryter blir jag frustrerad.
Hur som helst... idag känns det bättre... jobb står på schemat...
veckan står för dörren och jag har ju massa spännande att se fram emot... paket med present på väg, besök på torsdag, inreda o fixa nya stället, få starta mitt nya liv... ett nytt äventyr tar form och datum ska bokas, ser fram emot med bubblande pirr i magen...

Först ska jag läsa igenom ett hett erotiskt mail jag fick av min druva igår :P
Mailet har lästs flera ggr redan och det darrar av laddning och spänning... lovely... ser fram emot såna äventyr snart... ser fram emot att vara den som ger dig såna känslor... he he....

Nu mer kaffe innan jag packar ihop det sista här och beger mig mot jobbet...
Solen skiner och jag känner mig starkare igen... perfekt...
En orgasm på det här så vore dagen ännu bättre... men jag har packat ner mina dildos och handkraft utan telesex kändes drygt... ha ha... så jag får vänta ;)
Ha en bra söndag...

2 kommentarer:

Kapten_Klänning sa...

Skönt att du är på rätt spår idag igen baby... Visste väl att det skulle kännas bättre snart igen!

Fröken sa...

Ja du vet du :P Synd att jag inte lyssnar så bra ;) Puss baby...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...