BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 7 maj 2011

Inte svårt...

Det är inte svårt att sluta mina ögon och se dig framför mig... se dina ögon möta min blick, känna hur det suger till i magen... få dra mina fingrar genom ditt mörka hår... få lägga handen om din nacke och dra dig nära, kyssa de läpparna jag fantiserar om...
Få känna dina starka armar kring min midja, händerna vila i min svank, känna din kuk styvna mot mig... få andas in din doft, få känna dina andetag mot mitt bröst...

Det är inte svårt att fantisera om hur du kommer kännas inuti mig, hur dina händer kommer kupa mina bröst, glida längs min rygg, tränga in fingrarna i mig...
Det är inte svårt att smeka mig själv med dig på näthinnan och längta.... det svåra är att öppna ögonen efter orgasmen och inse att jag får fortsätta längta ännu en tid...

3 kommentarer:

du vet vem sa...

jag lägntar!!!

Anonym sa...

Du är go du älskade! ;) och tro mig det är lika för mig!
Du ville ha en kommentar och nu fick du! ;)

Anonym sa...

Måste tyvärr göra er besvikna! There can be only one! / Gudfadern

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...