BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 4 maj 2011



Ibland vill jag veta att du ser på när jag klär på mig, följer mina händer när de drar upp kjolen, smeker min hud med dina blickar...ibland vill jag veta hur du älskar att se mig puta med läpparna när jag sminkar mig... hur du ser på när jag borstar mitt långa hår och längtar efter att få begrava ditt ansikte i det...hur du med stolthet lägger armen om mig när vi går in i en fullsatt bar...

Ibland vill jag höra dig viska i mitt öra så ingen annan hör, tala om att du är glad att jag är din... ibland vill jag se dig följa min väg till baren med uppskattande blick och möta mig med ett leende när du inser att många här inne vill vara i ditt ställe...känna dig trycka dig mot mig på dansgolvet och må bra av tanken på att jag lämnar stället med dig...

Ibland vill jag bara veta att jag betyder något just här och nu...

1 kommentarer:

du vet vem sa...

det är just det man vill veta att man betyder något....och för mig betyder du något....just här och nu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...