BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 12 maj 2011

Lycka.

Åh vilken dag... det är allt jag säger... började morgonen med orgasm, vackraste tjejen snurrade i mitt huvud och fick pirrandet att vandra ner genom kroppen...
Sen fick jag kaffe serverat innan jag knappt vaknat till... härligt... som sen utvecklade sig till champagnefrukost... hi hi... klart vi var tvungen att fira min nya lya...
Champagne i min soffa där vi delade meningar om livet, kärlek och relationer var inte helt fel... jag är glad att ha en så fin vän som dig som ser mig...och glad att få vara den som får se dig :D
Och glad att du lyssnar på mina splittrade tankar om de som rör upp känslor o åsikter i mig... he he...
Sen är ju champagne på en torsdag aldrig fel :P

Sen hunnit med ett mysigt samtal med någon som väckt intresse hos mig, verkligen... någon som kallar mig vacker... inte bara sexig o het ;) och därmed rör strängar i mig som vill bli berörda...någon som är klar o tydlig med vad han vill ha och vad han inte vill ha...någon som vågar vara sårbar och öppen... nyfiken på mer... helt klart...

Haft så bra samtal idag om mig som person, om kärlek och vad man söker i andra... jag vill förtydliga att jag må älska sex, vara passionerad och nyfiken... MEN att jag som person är lika passionerad i allt jag gör och älskar jag någon gör jag det lika fullt passionerat... mitt hjärta är inget man leker med och samma respekt ges tillbaka... känner jag risk för att bli sårad drar jag mig undan, jag är rädd om mig själv... och det går en klar gräns mellan lekar o äventyr och äkta kärlek och passion...
MEN igen. När jag vill ge någon den fullkomliga passion jag kan ge oavsett om det är av äventyrslusta eller kärlek, DÅ ger jag allt och fullt av mig själv....
Jag har vaknat... så är det bara... TACK!

NU ska jag dricka upp det sista av champagnen och höja volymen... axel rudi pell får smeka mina öron idag, ock säkert grannarnas med ;)

Underbara känsla som bor i min kropp....

1 kommentarer:

/Fanny sa...

:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...