BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 2 maj 2011

Lovely

Måndag och slut på helgen.. helgen jag önskade aaaaldrig skulle ta slut.... men det gjorde den. Kvar har jag minnena, blåmärken som getts med kärlek ;) en ömmande kropp och massa nya intryck att smälta....

Haft en helg full av båtåkning, underbar mat i hysteriska mängder, goda drinkar, gott vin, bubbel i solen, sex åt alla håll och kanter, kyssar, smek, sug, i hytten, i duschen, i bastun, i poolen... dans, shopping, långa samtal med substans och humor... det blev så mycket bättre än jag vågat hoppats på...
Det har töjts på gränser och hål, varit blött, hårt, djupt och stundvis smärtsamt.... allt med kärlek såklart :P
Buttplugen har suttit i under långpromenad och jag saknar den redan...

Balansen har varit perfekt mellan dominans, ägandeskap och kärlek... min kapten vet vad han gör...

Nu är jag på hemmaplan igen... ej längre sambo men spänd på framtidens äventyr...
Mer om helgens äventyr kommer i senare inlägg och kanske kan jag bjuda på någon bild ;)

TACK baby för en underbar helg, min kropp värker efter dig, i dubbel bemärkelse :P


2 kommentarer:

Hon sa...

Spännande äventyr Fröken!

Jag vill låta mig komma djupt i något vått snart ;-)

/haha/

Drömma är ok!

Fröken sa...

Kom kom ;) drömma kan man göra tillsammans :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...