BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 4 maj 2011

Satisfied

Underbart långsamtal med HON, exet, hon som öppnade mina ögon för hela världen en gång...  jag älskar att höra henne sprudlande o energisk oavsett vad ämnet är ;)
Sen fick jag huset för mig själv en stund och poppar veronica maggio på så hög volym att rutorna skallrar.
Jag har så mycket olika känslor i min kropp att jag snart sprängs... vill ha sex, mer sex, knulla, bli tagen, få ta, bli slickad, få suga, bli blöt o blöta ner, bli töjd o tänjd o pressad till gränsen...
Längtar efter min soldat som jag vet vill ha mig på annan ort just idag och hjärtat svider lite av att jag inte kan vara där... vi leker med elden och jag blir bränd, jag vet, men elden, hettan, faran har alltid lockat så jag önskar jag kunde vara där... få riskera att bli bränd av dig...

Flytt närmar sig och jag längtar... mitt eget, inga fler förväntningar på kärleken som aldrig uppfylls.
Jag vill bara stänga av den delen av mitt liv ett tag och hänge mig åt njutningen och äventyren som bryter vardagen ibland. Däremellan klarar jag mig bra med mitt liv och min egen trygghet och stabilitet.
Jag har fått pikar om att jag inte kan nöja mig med en att uppleva äventyren med.
Låt oss tala klarspråk, hade jag träffat en person som kunde hantera mig, ge mig det jag behöver, DÅ hade jag nöjt mig med en person ;)
Haven´t found him/her yet....
Fick ett mail för en tid sen att just han var den jag sökte och jag har precis gett honom en hel helg att bevisa det men än är jag inte övertygad ;) ha ha.... när jag hittar någon som fyller alla de kriterierna ska jag nöja mig med denna enda :P och de han ev lånar ut mig till :P
En kapten som styr hela skutan kanske?!

Efter en skööön orgasm nyss med dildo i båda de nedre hålen känner jag mig sprudlande glad och ska spela lite högre musik o hoppa i sängen en stund...
Ha en bra dag...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vi kan gå djupare än så.

Din /

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...