BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 15 maj 2011

Du har ingen aning

Du har ingen aning om hur min blick ofta fastnar på dina läppar när du pratar... på hur jag vill följa dess konturer med min tunga, smaka, suga försiktigt på din underläpp...

Du har ingen aning om hur det går rysningar i min kropp när du ler stort och biter dig i underläppen när du ser mig, hur jag vill se dina tänder försiktigt nafsa i huden på min kropp...

Du har ingen aning om hur dina ögon glittrar när du drar efter andan i ett försök att dölja hur jag tänder dig.. hur jag vill att de ögonen ska se rakt in i mina, in i min själ...

Du har ingen aning om hur du får min kropp att tända, vilja att du smekte och kysste varenda del av den...
Du har ingen aning om hur huden knottras i min nacke, hur jag önskar att dina läppar kysste mig precis där...
Du har ingen aning om hur det pirrar i mig, hur jag längtar efter att få känna dig fylla mig på alla sätt, fylla mitt medvetande, mitt hjärta, min kropp... stilla min längtan efter det du inte har en aning om...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Du har i n g e n aning ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...