BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

torsdag 26 maj 2011

Playing with fire...

Ännu en verklighetsflykt... ännu ett äventyr... vad ger det mig egentligen?
Förutom den rena spänningen i att träffa nya människor, att få möjligheten att lära känna nya karaktärer, nya bekantskaper, få utforska andras tankar och verklighetsbild...
Vad ger det mig egentligen? Förutom det rent fysiska i att få hänge sig åt passion och spännande lek med någon... vad ger det mig egentligen och vad gör det med mig? Med andra?

På ett hotellrum nånstans i sverige slog sanningen mig i magen häromdagen...
Jag säger mig vara ute efter äventyret i rent fysiska kontakter... äventyret men slippa lägga mitt hjärta som insats.
Och jag tror mig göra precis detta, hitta spännande äventyr, få vara del av spännande möten...
Men om jag inte lägger mitt hjärta som insats, hur kom det sig att tårar fälldes över ett avsked, om jag inte är villig att gå på djupet med dessa möten, hur kom det sig att den uteblivna fortsättningen på en kontakt sved lite...
Varför sitter jag här på en buss många mil hemifrån och läser mail från någon som bryr sig om mig på riktigt, någon som gör ont av att se mig fumla runt i jakten på äventyr, någon som med värk i hjärtat tar emot mig varje gång och vill hela, vill hjälpa, vill visa mig...
Varför är jag inte hemma och vårdar de relationer som betyder något, gör äventyr av det jag har omkring mig...väljer mina resor och utsvävningar noggrannare...
FÖR att jag itne riktigt vet vad jag söker men tror mig ska känna igen det när jag hittar det.

Hur som helst ska jag landa hemma ikväll, många timmars resande, några dagar som varit upp och ner och totalt kaotiska...
För mycket alkohol bitvis, för mycket känslor, en flirt i en bar, en kärlek på hotell, en vän som fick erbjuda sängplats, en läsare på ett tåg, bubbel i solen med snygga tjejer, kyssar och gos med min finaste tjej, erbjudanden om äventyr som fick mig att tappa andan, underbara karaktärer i en bar där jag spenderade för mycket pengar... ha ha... alldeles kaotiskt och delvis alldeles underbart...


Sammanfattningsvis är jag verkligen inte redo för kärleken men heller inte redo för det krångliga som kommer sig av de här äventyren... jag är redo att ge mig själv lugn och ro dock...

Om jag ångrar något från den gånga helgen?Lek inte med gifta män i färd med att expandera familjen, fall för fan inte för någon som aldrig kommer bli din, dela inte ut din bloggadress på fyllan i en bar oavsett hur charmig killen är, ha ha..då faller ju hela konceptet med att vara anonym :P
Och ska ni sitta några härliga tjejer och dricka i solen hela dagen, ät frukost först... ha ha...

MEN som vanligt har jag lärt mig massor som ni ser ;)
Fick träffa min underbara druva en sväng med... ser fram emot fortsättning och utveckling där...nästa gång är det bara vi och mer tid på oss :) underbart...
Fick träffa Hon, älskar varje minut av det trots att vi är så jävla komplexa människor... intressant, intressant...

I övrigt avslutat andra kontakter och det känns ont... nödvändigt men ont...cleaning out my closet...
Nya tag...
TACK till er som gjorde den här veckan oförglömlig... tack till druvan, till hon, till grabbarna i baren igår kväll på bishops ;) till kaptenen som räddar vilsna tjejer i sthlmsnatten, tack till kärleken som kom och glimmade till och gick igen... till min T som konstant finns för mig och väntar där hemma oavsett...

Jag har massor av heta texter att delge er men nu ska jag ta ett bad, packa upp och sjunka ner i mina vita lakan i min stoooora säng... alldeles ensam.... ska bli skönt....
Godnatt på er...
 

3 kommentarer:

Thomas (T) sa...

Ha ha, du får mig att framstå som en mespropp.....och det är jag ju också :-)

Anonym sa...

Det var underbart att få träffa dig, smaka på dig lite ;) ser fram emot mer av oss!
"your girl"

Kapten_Klänning sa...

Men nästa gång tycker jag att du ska välja kvalité framför kvantité baby.. Och mindre fylla, mer sex! En natt räcker ju knappast för att få oss nöjda! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...