BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

lördag 28 maj 2011

Oh yes....

Distans... fy fan vad bra människor jag har omkring mig, känslomässigt lobotomerade eller inte :P ni är precis vad jag behöver...bra mix...

Back to the game ;) having fun.... jag kan ju det här spelet med ögonen förbundna så inga snedsteg nu...

She don’t want love she just wanna touch
She’s a greedy girl to never get enough
She don’t wanna love she just wanna touch
Got all the moves that make you get it up

She’s a dirty dirty dancer dirty dirty dancer,
Never ever lonely
She’s a dirty dirty dancer, dirty dirty dancer
You’ll never be her only

She’s a dirty dirty dancer dirty dirty dancer,
Never ever lonely
She’s a dirty dirty dancer, dirty dirty dancer
You’ll never be her only

It’s a game
That she plays
She can win with her eyes closed
It’s insane how she tames
She can turn you to an animal
Med enriques dirty dancer högt tar jag ett glas vin, på med sminket och hänger på tjejerna ut på klubb.
Händer sällan att jag går ut i min egen stad så det ska bli intressant.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känslomässigt lobotomerade, nja.... Skulle väl hellre vilja säga att man lärt sig skilja på känslor och sex! Att veta var känslorna hör hemma och att kunna njuta till fullo av sex! Att tänka och känna som en man, kanske ;)

/Thomas sa...

Ok....så känslor och sex är helt frikopplade från varandra.....då kan manju lika gärna runka av sig....varför blanda in någon annan?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...