BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 18 maj 2011

Du saknas...

NU har det varit mycket känslor och grubblande några dagar... jag vill bara hoppa på första bästa tåg ner till min druva och låta henne ta hand om mig...
Låta henne lägga armarna om mig, känna hennes läppar mot min hals, få andas in hennes doft...
Få kyssa henne med händerna intrasslade i hennes hår, få suga in hennes underläpp, känna hennes smak...
Låta henne lägga mig ner och få känna tyngden av hennes kropp mot min, formerna av henne mot mina, hennes bröst pressas mot mina...
Få känna åtrån och passionen från min kropp vandra vidare och beblanda sig med passionen och åtrån från henne, få våra vibrerande begär att blanda sig i perfekt harmoni...
Få låta min tunga leta sig fram över hennes kropp, känna hennes kropp ge sig till mig fullständigt...
Få stänga ute världen och känna hur vår existens är det enda som finns, enda som betyder nåt, känna hur våra explosioner är det enda livstecken vi behöver...

Snart är det läge att stänga ute världen hjärtat, snart...


5 kommentarer:

du vet vem sa...

Låter hur mysigt som hellst...

Kapten_Klänning sa...

Mysigt hit och dit, visst.. Men hur mkt man än vrider och vänder på det, så kommer det saknas en hård kuk.. Strap on i all ära baby... ;)

Anonym sa...

jag tror inte riktigt du har fattat...och vet nog inte riktigt vad mysigt är....

Fröken sa...

Vet inte JAG vad mysigt är eller vet inte kaptenen? ;)

Mmm till slut skulle vi behöva en strapon eller dildo eller nåt, men tro mig, jag kommer låååångt med mina händer o tunga.... ask her ;)

Anonym sa...

- Jammi... Låter underbart. Jag längtar efter min lilla perfektion. Ojojoj... Hon som är lång. Sexig. Smart. Rolig. Underbart vacker och galet erotisk...

Härligt att läsa dina rader medan jag beblandar bilderna av henne framför mig.

/Din, hon.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...