BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

måndag 9 maj 2011

Sweet disaster?

Den totala öppenheten, den nakna okonstlade självsäkerheten fascinerar mig.... ja det behöver jag inte skriva, det vet du... du gör mig irriterad och fascinerad över hur säkert du tror på din betydelse, du gör mig förvirrad och förtjust i ditt sätt att handskas med ord och känslor... hur du fnittrar förtjust när du får mig att bli mållös....
Kan två så starka energier verkligen mötas upp utan att det resulterar i en gigantisk krasch?!
Något säger mig att jag kanske bränner mig ordentligt här men hettan lockar... med fascination för det varma svidande lirkar gudfadern in mig med enkla ord... jag skulle vilja se på, smygande få lära känna dig bättre för att förstå vad du är ute efter för du förvirrar som ingen annan gör... men jag får inte smyga, får inte se på, du har allt klart för dig redan och det får mig att anta utmaningen och se om du verkligen inte bara är en fasad...
Jag lägger mig inte så platt för någon så du får allt jobba på :P

4 kommentarer:

Anonym sa...

God morgon Mollis ;)
Ser att jag finns i dina tankar, och måste bara tyvärr meddela att detta är bara början, jag går ut hårt, sen bara ökar jag. Borra ner naglarna i mattan för nu börjar resan du inte kan motstå! / Gudfadern

Fröken sa...

Självförtroendet är det inget fel på, upp till bevis på resten du :P
Än sitter jag säkert ;) SÅ bring it on...

25_Slak sa...

Låter som en krasch delux! Men fyfan vilken härlig sådan... :)

Anonym sa...

Hjärtat, klart du ska känna mig bättre ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...