BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 4 maj 2011

Snap back to reality...

Alltså... många läsare om dagen, flera som återkommer många ggr under dagen och jag älskar de kommentarer, mail, sms etc jag får av er som respons.
MEN en del av er tappar verklighetsuppfattningen lite så med en hård pisksnärt ska jag påminna er... ;)
Många av mina inlägg är rena o skära fantasier, många är minnen o upplevelser, ibland kryddade med mitt sätt att uttrycka mig, ändrade detaljer för att ingen ska känna igen sig som inte bör...

Jag är oerhört tacksam för de nya bekantskaper min blogg gett mig, det ska jag vara ärlig och säga... men just nu i livet är jag INTE ute efter någon ny kärlek, vill absolut inte släppa någon för nära och känslor är hårt hållna.
Det jag däremot är ute efter är att ha roligt, spännande, pirrigt, omvälvande med någon när det passar sig.
Leka spännande lekar...
Jag tar inte av mina trosor för vem som helst, och mitt hjärta blottar jag för ytterst få.
Men mina tankar och fantasier har ni fri tillgång till här...

Så ni har rätt att ifrågasätta innehållet i min blogg, har rätt att ha åsikter, känslor om vad jag skriver, om mig, m e n ni har inte rätt att tala om för mig vad som är rätt och fel i mitt liv, ni har inte rätt att analysera sönder mina texter och tro er känna mig eller mina avsikter bakom texterna
Och absolut inte avgöra vad som är bra/rätt för mig eller ej, bara rätt till era åsikter om ämnet.
Komplicerat men logiskt...
Är vi på det klara med det nu? ;)

Och igen, mina trosor kan tas av för rätt äventyr men mitt hjärta är helt och hållet förbehållet mina barn och mina barn endast!
Er jag släpper närmre får en del av det men något nytt förhållande, ny kärlek är jag inte ute efter, tack.


0 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...