BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

söndag 8 maj 2011

Ligga lite...

Packar och packar... vad mycket saker man har alltså... passar på att rensa... tog en raid bland sexleksakerna... slängde rubbet utom min g-punktsstav som är min kärlek, ha ha... nytt liv kräver nya initiativ... så det ska shoppas nytt. Inte alltför länge tills jag fyller år så vet vad jag ska önska mig ;)

Blir ju stockholm snart så du får ta med mig och shoppa lite :D

I sovrummet i nya lägenheten sitter skumt placerade kraftiga krokar, de tidigare hyresgästerna har haft någon form av anordning där, en sexgunga? :P
Spännande... jag låter de sitta kvar och kanske hittar jag på något jag kan ha där jag med... hi hi....

Längtar efter första kvällen i mitt eget... första badet, första sexet, första orgasmen... vem vill inviga lägenheten med mig? Finns många rum vi måste jobba oss igenom och sällskap medan jag packar upp vore toppen... någon som kan ta mig här och där emellan jobb....som kan kickstarta mitt nya liv med heta stunder... på golvet, i duschen, inviga nya sängen, på balkongen, på köksbänken....
Nån? ;)

3 kommentarer:

du vet vem sa...

ja du vet vem....

druvan =) sa...

Jag paxar att inviga sängen med dig ;)

Fröken sa...

JAAA kom :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...