BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

onsdag 4 maj 2011

Tagen...

Du ligger ovanpå mig och kysser mig, känner hur du är hård mot min mage, känner din andhämtning bli tyngre...jag puttar ner dig från mig, inte på humör just nu...
Du lägger dig snabbt över mig igen och pressar mig mot madrassen... gör dig riktigt tung och håller fast mitt huvud när du kysser mig allt djupare...
Jag kämpar lite för att komma loss och du tar tag om mina handleder och håller mig hårt, borrar in fingrarna, trycker ner mig hårt och ler... jag ser att det här är en kamp jag inte kommer vinna och känner hur min kropp vaknar till...

Du släpper min ena hand och smeker mitt bröst hårt... jag använder den fria handen till att försöka putta bort dig och du ser argt på mig, trodde du jag skulle vara så medgörlig idag älskade?
Du lägger mina händer i kors över mitt huvud och håller fast dom hårt med din ena hand, jag grimaserar lite av smärtan och du ser nöjd ut...
Drar hårdhänt ner mina byxor och börjar knäppa upp dina...
Jag är fruktansvärt kåt och försöker dölja det faktum att jag vill ha dig genast...

Du drar ner dina byxor och får fram din stenhårda kuk, särar mina blygdläppar och tränger in... vår lek går ut på att jag inte vill ha dig men min fitta skvallrar om annat...
Du stöter hårt några ggr i mig och när jag stönar till lägger du din andra hand över min mun....
Jag kan inte hjälpa att bita lite i dina fingrar, vet att du inte kommer gilla det och du tar snabbt bort handen och tar tag i mitt hår... drar i det, får mig att vrida mig mot dig...

Du drar dig ur mig och drar allt hårdare i håret tills jag kommer upp på alla fyra... då trycker du ner mig platt på mage, särar mina skinkor och tränger in i min rumpa....
Knullar mig hårt och trycker ner mig i madrassen, jag får alltför lite luft för att kunna stöna och när du kommer tar du ett tag kring min hals och drar mig mot dig, stönar i mitt öra....
Du fyller min rumpa och lägger sen all tyngd över mig medan du pustar ut... jag kan känna din sats rinna ur mig, ner mot min redan så våta fitta...

När du till slut kliver av mig och lägger dig bredvid ser du på mig exakt hur kåt din behandling gjort mig....
Du andas tungt... pusta ut du älskling, nu är det min tur.... jag går mot byrålådan och hämtar min strap-on... du skrattar till men nu är det min tur att bestämma.... redo? inte? bra...

1 kommentarer:

Hon sa...

Kanske lite sex med mig. En annan hon i ett begär av dig och din blöta fitta ;-)

Mums! <3

/Stockholm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...